Ana |
Doma sam u stanu. |
Denis |
Koja je godina? |
Ana |
2100 i ne znam koja. |
Denis |
Što se dogodilo da možeš mijenjati oblik? |
Ana |
Ja ga ne promijenim, ja samo vidim drugačije. |
Denis |
Opiši svoj stan tu gdje jesi sada. Kako to izgleda? |
Ana |
(pauza) Stan je veliki, velika dnevna soba ... sve je crno-bijelo ne znam zašto, mislim da ga nisam ja uređivala ovo mi se baš i ne sviđa. (pauza) Sam taj osjećaj dvije veličine ... dvije veličine mene. |
Denis |
Kakav je to osjećaj? |
Ana |
Čudan, ali nije neugodan. |
Denis |
Na koji je način čudan? |
Ana |
Čudan zato što ta druga veličina ... nije stalna ... nestabilna je. |
Denis |
O čemu to ovisi? |
Ana |
Kao ovisi o tome što radim. |
Denis |
Možeš li mi reći kad se ona mijenja, koji su to poslovi kad si u jednoj ili drugoj veličini? |
Ana |
Oni poslovi u laboratoriju su ... onda sam 2,5 [metra] ... kao po zadatku. |
Denis |
Čije zadatke izvršavaš? |
Ana |
(duža pauza) Zadatak ima cijela grupa napraviti nešto novo. |
Denis |
Tko zadaje zadatak? |
Ana |
Ne znam. |
Denis |
Kako dobivaš zadatak? |
Ana |
Na sastanku smo se dogovorili tko što treba napraviti. Ja imam jedan segment i nemam pojma što sve drugi moraju, niti me briga jer je ovo već dosta. (duža pauza) Kad sve bude gotovo, sve ćemo to sastaviti i krenuti. |
Denis |
Možeš li doći u trenutak kad ste u nekom sastavljanju, da vidiš što ste sastavili, da možeš vidjeti kako se tvoj dio uklapa u neku cjelinu na kojoj radi ta grupa? |
Ana |
(pauza) Radi se na čovjeku. |
Denis |
Kako to izgleda, taj rad? |
Ana |
Pa ja sam samo trebala promijeniti strukturu ... tu sekvencu samo predam dalje i to ide dalje. Ja nemam ništa s tim, nemam pojma kuda će oni sada dalje, tko će to sada dalje sastaviti. |
Denis |
Što dobivaš za svoj trud, da li se on na neki način nagrađuje? |
Ana |
Ne treba mi nagrada. Napravim dobro i super se osjećam. |
Denis |
Znači to je tvoj posao i nema nekog nagrađivanja. |
Ana |
(pauza) Ovaj je ispao najbolje. |
Denis |
Da li se nešto posebno radi kad se završi nešto s čime ste svi zadovoljni. Kako to ide dalje? |
Ana |
Dobije se novi zadatak. |
Denis |
Što radite u međuvremenu, da li se odmarate ili samo radite zadatak po zadatak? |
Ana |
Ovo je sve igra ... što će mi odmor. Tako sve funkcionira. |
Denis |
Dobro vrati se tom velikom tijelu dok radiš u laboratoriju. Možeš li doći pred stakleni zid u trenutku kada je dan, a ne noć da vidiš van kako to izgleda danju, a ne noću. |
Ana |
Ne vidi se baš puno, sve je sivo, svjetlo-sivo. |
Denis |
Što je to što vidiš vani, stvarno grad ili nešto drugo? |
Ana |
Grad je. |
Denis |
Kako se zoveš? |
Ana |
(duža pauza) Tara. |
Denis |
Što Tara voli osim što voli ispunjavati zadatke? Da li se s još nečim drugim igra osim tim zadacima? |
Ana |
Glazba. |
Denis |
Tara svira ili samo sluša? |
Ana |
Sluša. |
Denis |
Da li bi Tara imala što za poručiti Ani danas u 2010. godini? |
Ana |
(pauza) Da se opusti i uživa ... Da se ne boji. |
Denis |
Tara zna čega se Ana boji? |
Ana |
(pauza) Da. |
Denis |
Može li joj dati još kakav konkretan savjet? |
Ana |
Sve je samo igra. |
Denis |
Možemo li sada pozdraviti Taru? |
Ana |
Da. |
Denis |
Ima li Ana što poručiti Tari u budućnosti? |
Ana |
Neka čuva ET-ja od pokusa. |
Denis |
Ima li potrebe da Ana i dalje kroz snove dolazi do Tare i to proživljava? |
Ana |
Nema. |
Denis |
(odbrojavanje za povratak u uobičajeno stanje svijesti, završetak seanse) |
Transkript snimke druge seanse
Vođeno: 25.12.2010., trajanje: 66 minuta
|
Tara u laboratoriju |
Denis |
Gdje si sada? |
Ana |
U laboratoriju sam. |
Denis |
Je li dan ili noć? |
Ana |
Ne znam ovo je svjetlo umjetno. |
Denis |
Jesi li sama? |
Ana |
Jesam sama sam i prenosim neke papire s jedne strane na drugu u laboratoriju. |
Denis |
Dobro. Pogledaj svoje noge. Kakve su ti noge? |
Ana |
Čudne. |
Denis |
Opiši mi svoje noge. |
Ana |
Stopalo je veliko. Ne znam broj i nema ništa na njima. |
Denis |
Boja? |
Ana |
Zelena. |
Denis |
Dobro, dalje. Imaš prste? Kako to izgleda? |
Ana |
Malo imam, malo nemam. To je to. Ili prste ili isto tako nešto zeleno čudno. Imam u glavi jednu sliku sebe. Imam dugu smeđu kosu, kovrčavu, a onda u trenu više to nije to. |
Denis |
Kakve su ti ruke? |
Ana |
Ruke su zelene isto. |
Denis |
Možeš li osjetiti svoj miris? |
Ana |
Nema mirisa, nego nešto kao da je sluzavo, nekako čudno. |
Denis |
To sluzavo je gdje, po čemu? |
Ana |
Sluzavo je ... nisu ruke sluzave nego su nekako hladne. Na dodir su hladne. |
Denis |
Što radiš u svom laboratoriju? Što se dalje događa? |
Ana |
Ma pripremam se nešto proučavati pa zato slažem papire da mi to bude uredno, da mi ne smetaju. |
Denis |
Dobro. Vrti vrijeme malo naprijed da vidimo što će se dogoditi. |
Nema budućnosti, Betty u sadašnjosti |
|
Ana |
(duga pauza) Ne mogu krenuti naprijed. |
Denis |
Idi malo unazad, od trenutka u kojem si bila pa da vidimo što će se javljati. |
Ana |
Uvlači me, kao da me usisava nešto, ... ima oblik kao da je truba, gore je, nešto je, ... ne znam u što me usisava u vrijeme u prostor, u nešto me usisava, ... postaje sve uže, ... nije lijepo ne znam kuda ću završiti. Kao na filmu, ali to više nisam ja. To je, ... kao da vidim nekoga tko se budi, ta osoba je ženska osoba koja je, ... kao da je to bio njezin san. |
Denis |
Dobro, dalje. |
Ana |
Živi u nekoj kući ... u nekom predgrađu gdje su sve kuće u nizu. Ja to mogu gledati izvana kao da je film. Ne znam gdje sam ja. |
Denis |
Ne znaš gdje si ti. Znači ti nisi ta žena? |
Ana |
Ne. (duboki uzdah) |
Denis |
Što se dalje događa? |
Ana |
Ona se budi, ustaje i ... očito joj je muž već otišao, vidim da je tamo netko ležao kraj nje. I djeca su negdje u kući, valjda. |
Denis |
Što ona radi? |
Ana |
Sprema doručak. U kuhinji je. |