***

Ako se vratimo na sam rad, središnja figura takvog rada smo mi sami, kao što smo to i u postupku oslobađanja. Mi sami smo prvenstveno odgovorni za naš psihički materijal i na nama je odluka kako ćemo ga urediti. Takav rad ima i neka imena, u slučaju Jungove analitičke psihologije on se zove proces individuacije, Gurđijev je to nazvao jednostavno Rad (The Work), itd. Hoćemo li u radu koristiti ideje gore spomenutih autora ili nešto drugo, koliko ćemo uz to meditirati, kontemplirati, početi mijenjati način življenja i prehrane, stvar je našeg individualnog izbora, ali u nastavku ne bi trebalo zaboraviti da je u nama teatar i da što više toga osvijestimo, to su i bolje šanse za ostvarenje našeg suštinskog bića i daljnjeg djelovanja u skladu s njim. Osim što bi ispravan rad trebao dovesti do otkrića suštine našeg bića i pronalaženja unutrašnjeg vodstva, u konačnici vodi i izravnoj spoznaji naše povezanosti, jedinstva s Izvorom, Bogom, spoznaji naše božanske i vječne prirode. Upravo sve snažniji osjećaj naše neraskidive povezanosti s Bogom (i sveukupnošću kreacije) biti će nam najbolji pokazatelj promjene koja nam se dogodila "po putu". Ovu povezanost će svatko prepoznati na svoj način i vjerujem da ona prirodno vodi povećanju razumijevanja (nas samih i drugih ljudi), a time i bezuvjetnoj, istinskoj Ljubavi.

Ovdje svakako želim istaknuti da, osim ovakvog rada koji bi u nastavku trebao dovesti do spoznaje o neraskidivoj povezanosti s Bogom (Apsolutom), postoje i niz naizgled atraktivnih metoda za "rad" čiji je konačni cilj osnaženje ega (lažnog ja), što kod jako traumatiziranih i disociranih osoba može dobiti pozitivne manifestacije. Ipak, držim da je dugoročno princip u čijem je središtu ego vrhovno božanstvo jalov i promašen te da otvara nove mogućnosti za još suptilnije i opasnije potpadanje pod mračne (bezbožne) utjecaje.

Želio bih reći i sljedeće: u postupku oslobađanja koji je čin iscjeljivanja u ime i uz blagoslov Svjetla domaćin će imati prilike svjedočiti djelovanju nevidljivih pomagača čija je pomoć iskaz Ljubavi prema čovjeku i svakoj Božjoj kreaciji. Itekako bi bilo korisno ovo ne zaboraviti i oduprijeti se ego racionalizaciji i omalovažavanju (čije je pojavljivanje u jednom trenutku neupitno) i znati da nam je stalno na raspolaganju (na javi i u snu!) puno veća pomoć nego što možemo i zamisliti.

Daljnja zaštita

"Najgore se strašiti!"

– Albino Kotlar (pok. djed)

 

U nastavku bi želio skrenuti pažnju na nekoliko stvari za koje smatram da će omogućiti sigurnije daljnje putovanje s manje prilika da postanemo domaćini novim entitetima. Počnimo s listom prijedloga dr. E. Fiore i unošenjem više Svjetla u naš život:6

  1. Koristiti tehniku ispunjavanja Svjetlom dva puta dnevno (ujutro i pred spavanje, opisana u 11. poglavlju).
  2. Suzdržavati se od alkohola i narkotika.
  3. Koristiti tehniku ispunjavanja Svjetlom prije operacija i za vrijeme hospitalizacije.
  4. Napraviti postupak oslobađanja odmah nakon operacije ili hospitalizacije.
  5. Molitva i traženje duhovne pomoći. Npr. dr. o. I. Hickman je preporučala sljedeće riječi svojim klijentima:

"Svjetlo Božje opkoli me. Ljubavi Božja zagrli me. Snago Božja zaštiti me. Bliskosti Božja motri na mene. Gdjegod da jesam, Bog jest."7

  • Smatram da je istinska molitva iznad bilo kakve propisane forme ili recepta i da je ona naše svjesno i svojevoljno opred­je­lji­va­nje Svjetlu i njegovom služenju, i zahvala (a ne zahtjev ili naredba) Božjoj Ljubavi i milosti.
6 ^Usp. Ph. D. E. Fiore: The Unquiet Dead: A Psychologist Treats Spirit Pos­session, Ballantine Books, 1995., str. 140
7 ^Usp. dr. O. I. Hickman: Remote depossession, Hickman Systems, 1994., str. 96
Creative Commons licenca­ Ovo djelo, ako drugačije nije naznačeno, ustupljeno je pod licencom Creative Commons Imenovanje-Nekomercijalno 3.0 Hrvatska .