/#164/

Nina

[...] [Klupko] ima posla... važnog. Mora stvoriti sliku...

Denis

Kakvu sliku? Za tebe ili nekog drugog?

Nina

Oboje.

Denis

To je jedna slika ili više njih?

Nina

Više.

Denis

Pa kako mu ide?

Nina

Naporno je to.

Denis

Aha, je li uspio to napraviti dosad?

Nina

Cijelo vrijeme to radi...

Denis

Na primjer? Neka ti da neku sliku da je vidiš, je li ti je već pokazivao slike?

Nina

Ne. Nisu to fizičke slike. Postoji stotine varijacija jedne slike... i za mene i za van. To je... doživljaj. Varijacije su tako nježne. Postoji par glavnih točaka slike koje se u pravilu ne mijenjaju.

Denis

Na primjer? Koje su to točke koje se ne mijenjaju?

Nina

Čvrstina... samostalnost... uslužnost... optimizam... podrška... popustljivost... stabilnost... brižnost... opuštenost... otvorenost... mir... hrabrost... slow motion...

Denis

To su slike za koga?

Nina

Za svakog ponešto. Ne samo za mene, i za druge.

Denis

I onda je on jako zauzet time?

Nina

Aha.

U nastavku doznajemo da je veoma uposleno Klupko samo stvaralo slike bez Glasića do kojega smo došli nešto prije:

/#164/

Denis

Pitaj ga radi li on to sam ili u suradnji s Glasićem?

Nina

To radi sam. Nije u suradnji s Glasićem.

Denis

Kako to?

Nina

Glasić... to baš i ne bi odobrio.

Denis

I onda on to radi na svoju ruku?

Nina

Aha. Glasić je unutra, ne zna kako je vani. Ne može razumjeti da je ovo potrebno.

Denis

Jesi mu probao objasniti?

Nina

Ha, nema smisla.

Denis

Ti to znaš?

Nina

Ja sam Iskustvo.

U nastavku smo čuli tipičnu autopilotovu racionalizaciju da “nema vremena” koju rutinski koristi. Ovdje se počinje nazirati i konflikt svjesnog (ili jednog od njegovih programa) i nesvjesnog – ega i Bića. Postala je vidljiva i Klupkova frustracija zbog toga što s Glasićem ne može pregovarati.

Creative Commons licenca­ Ovo djelo, ako drugačije nije naznačeno, ustupljeno je pod licencom Creative Commons Imenovanje-Nekomercijalno 3.0 Hrvatska .