Tuđe (vanjske) misaone forme
Prilikom pretresanja “inventara” Podsvijesti došli smo do misaonih formi koje se također mogu smatrati entitetima u najširem smislu te riječi. Zbog njihove specifične funkcije navodim ih posebno:
/29/ |
|
Nataša |
[...] Između [Uma i Eteričnog] imamo podidentitete, Amebe... pazi, imamo misaone forme. Te misaone forme uopće ne vidim kao naše. Vidim ih kao mali oblačić koji je prošao kroz Um i nalazi se tu u prostoru naše Podsvijesti... i to je... te misaone forme zapravo predstavljaju nekakve reklame ili nekakvu propagandu. |
Denis |
Znači one imaju neku svoju snagu? |
Nataša |
Dakle, misao koja se formira u našem Umu, formira se na osnovi misaone forme koja je stigla k nama, a nije naša, kao da netko na taj način može pokupiti informacije. Ta informacija kasnije ne izlazi izvan nas, ali izlazi kroz nas van. Shvaćaš? Nije došla misaona forma, pokupila nešto iz Uma i izašla van. Ona je došla, u Umu je potakla nešto što smo mi onda prihvatili kao svoje i izrekli ili napravili. Dakle, nije da je netko došao pa “opljačkao” naš Um i informacije. Nego smo mi to dočekali i napravili onda kroz svoje ponašanje ono što je ta forma uvjetovala kod nas. |
Denis |
I što se dalje događa s tom misaonom formom? |
Nataša |
Ništa, ona se rasprši u onom trenutku kada to izvršimo. Ona je zapravo energija, ona nije nikakav sadržaj koji će ostati, ona nema potrebe, samo ako se mi naviknemo da tako na osnovi tih vanjskih informacija koje dolaze uključujemo u Um, onda ovo dolje [Biće] nema šanse da se uključi... |
Denis |
Uopće dođe do izražaja? |
Nataša |
Da. Stalno se sve gore događa [u Umu]. |
Denis |
Reci mi, te misaone forme, ako ih usporediš s Amebama, kako ti to izgleda? |
Nataša |
Ove su puno fleksibilnije i puno su pokretnije, Amebe su naše u smislu da su imale... mi smo imali nešto u svom Astralu što je omogućilo da one i ostanu s nama i kao što sam ti rekla, misaone forme se raspadnu, one nisu od istog materijala, one su energetski... |
Denis |
Znači nisu od istog “materijala”? |
Nataša |
Nisu. |
Uzmemo li u obzir krajnji, nadasve manipulativan, učinak ovakvih misaonih formi postavlja se pitanje koji bi mogli biti njihovi izvori.