• Traženje pomoći i zaštita scene – zaštita cjelokupnog prostora traži se od pomagača iz Svjetla kako bi Svjetlom okružili domaćina, savjetnika, a pronađeni demonski entitet stave u neprobojni svjetlosni kavez, i tako onemoguće utjecaj drugih demonskih entiteta za vrijeme postupka. Pojavljivanje snaga Svjetla na sceni ne treba uzeti u doslovnom smislu, iako u dosta slučajeva domaćini prijavljuju pojavu Svjetla ili nekih svjetlosnih bića. Njihov dolazak može se manifestirati suptilnije, kao osjećaj prisutnosti bića ili energije koja kod domaćina izaziva umirujući osjećaj ili osjećaj neke nove snage i mogućnosti. Iskustvo prizivanja pomoći iz Svjetla može izgledati i ovako (postupak vođen 13.12.2010., slučaj skidanja pronađenog implantata):

"Nalazim se na mjestu gdje nema boja. Ništa i nikoga ne vidim. Osjećam se kao da sam zaleđena. Unutar sam sebe i svog postojanja. Tijelo ne osjećam kao tijelo, ali ipak to sam istovremeno ja. Osjećam da mi je moguće dobiti misli s kojima mogu sama maknuti implantat. Moje su misli istovremeno i djelovanje. Ne vidim da li mi netko to govori, ali osjećam da mi se u tome pomaže. Točnije, pomoć je stigla na način da mogu to izvesti sada i sama svojim djelovanjem. Osjećam se sigurnom i u potpunosti zaštićenom."

  • Uspostava dijaloga trebala bi omogućiti dobivanje informacija o razlogu i trenutku nakačenja, kako bi domaćin mogao izvući kakvu pouku iz toga, što bi mu moglo biti od koristi da se ubuduće pokuša ne dovesti ponovo u sličnu situaciju. Dijalog može biti na početku otežan arogantnošću, koja je tipična za mračni entitet i zbog koje će izbjegavati daljnju komunikaciju. Ovo će zahtijevati postavljanje tvrđeg pregovaračkog stava i ponešto dovitljivosti savjetnika, a moguće i dodatnu pomoć iz Svjetla na način da počinju smanjivati i tako činiti neudobnijim svjetlosni kavez u koji je entitet privremeno pritvoren. Ovdje bi se možda moglo postaviti pitanje kako to da snage Svjetla žele pomoći u ovakvom postupku djelujući tako protivno slobodne volje demona. Ovdje ne bi trebalo zaboraviti da je demon taj koji je prvi prekršio slobodnu volju domaćina kada se na njega nakačio, ili nije poštivao dogovoreno čak ako je i domaćin samovoljno sklopio ugovor s mračnom snagom.
  • S. Allen spominje da u ovakvom slučaju zna pokušati "demoralizirati" entitet, na način da mu objasni kako je domaćin dobro (iako to nije nužno točno) i puno snažniji nego on, te da nikada neće uspjeti u svom naumu. Isto tako, upozorava da treba voditi računa da se entitet nepotrebno ne maltretira, jer bi se time njegovo oslobađanje moglo samo zakomplicirati.8
  • Pokušaj transformacije – demon je svjestan da je otkriven, što predstavlja ozbiljnu, možda i najtežu pogrešku koju je mogao počiniti svojim djelovanjem, i zna da za to slijedi kazna, koja je strašna. Nalazi se u gotovo bezizlaznoj situaciji i postoji mogućnost da zbog toga kroz domaćina manifestira svoj strah i bijes: psovanje, uvrede i prijetnje neke su od metoda koje bi trebale zastrašiti savjetnika. Na domaćinu se to može vidjeti kroz različite emocionalne, psihičke i tjelesne promjene. Strah ili kolebanje kod savjetnika bit će zabilježen od strane demona, što može dovesti u pitanje čitav ishod postupka. Ovo je trenutak kad će se demonu ponuditi dvije opcije: transformacija i ispraćanje u za njega primjereno mjesto u Svjetlu ili ostanak do daljnjega u svjetlosnom kavezu ili sličnoj tvorevini (npr. soba s ogledalima u kojoj neće moći izbjeći odraz svog mračnog lika), gdje će imati prilike razmisliti o odlasku u Svjetlo. Lako se može dogoditi da demonu niti jedna od ponuđenih opcija nije zanimljiva i na savjetniku ostaje odluka da istraje s ponuđenim opcijama, s tim da nikakva opcija povratka "svojima", ostanka u tijelu ili samo izlaska iz tijela, ne može biti prihvaćena. Nezaobilazan dio ovog koraka je upućivanje demona da ponovno otkrije svoju suštinu, činjenicu da JEST dio Kreacije; da pogleda u sebe, u svoju tamu i ispod naslaga svog nakupljenog jada i bijede vidi što se nalazi.
8 ^Usp. S. Allen: Spirit Release: A Practical Handbook, O Books, 2007., str. 186-187
Creative Commons licenca­ Ovo djelo, ako drugačije nije naznačeno, ustupljeno je pod licencom Creative Commons Imenovanje-Nekomercijalno 3.0 Hrvatska .