• Samoubojstvo
  • Ovo bi, razumljivo, mogao biti dobar razlog neodlaska astralnog fragmenta u Svjetlo, jer je samoubojstvo često posljedica opterećenosti brigama i teških emotivnih stanja.
  • Ta emotivna stanja, na njihovo iznenađenje, nakon samoubojstva ne doživljavaju razrješenja – dapače, činjenica da više ne mogu nastaviti komunikaciju s drugim živim osobama može ih dodatno frustrirati i zbuniti. Dr. med. L. Ireland-Frey kaže da većinu tzv. lutajućih (engl. wanderers) fragmenata koji su ostali u donjem astralu čine upravo astralni fragmenti samoubojica.15 Često se spominje da su na entitetima samoubojica pronađeni mračni entiteti koje su ih i natjerali da okončaju život.
  • Dr. C. Wickland navodi da su astralni fragmenti samoubojica znali imati nakačene entitete bivših samoubojica, koji su došavši u doticaj s tijelom domaćina i dalje smatrali da je to njihovo tijelo, pa bi nastavili sa svojim morbidnim mislima, tjerajući domaćina u samodestruktivne radnje.16
  • U nastavku navodim i jedan primjer tumačenja ove pojave kada svjetonazor terapeuta ne uključuje postojanje astralnih frag­me­na­ta pa sve pronađeno tumači isključivo kao pod-iden­ti­te­te:

"Pod-identiteti i ego stanja, 'djelomične osobe' (engl. Part-persons), nemaju sposobnost generaliziranja i sudjelovanja u apstraktnom razmišljanju. Ona često razmišljaju konkretno i nelogično poput djeteta.

Karakteristično za pod-identitet je snivanje o des­truk­ci­ji ili smrti osobe istovremeno vjerujući da će ona preživjeti. Samoubojstvo je pomisao koja pripada samo nekoj od tih drugih osobnosti, a ne [primarnoj] osobnosti."17

  • Nasilna ili iznenadna smrt
  • Tijelo je često tako osakaćeno (npr. torturama ili uništeno u vatri) ili je smrt nastupila tako iznenadno (eksplozija), da je astralni fragment potpuno zatečen silinom ili brzinom gubljenja tijela, tako da nije znao gdje dalje otići i što učiniti.
  • Ovo često vrijedi i za slučaj spontanog ili planiranog prekida trudnoće.

Kako dolazi do nakačenja?

Fiore i Maurey razlikuju dva načina nastanka nakačenja: nenamjerna i namjerna (dobrovoljna). Ova podjela ne govori puno o samom mehanizmu dolaska/ulaska entiteta u domaćina. Na prvi pogled malo je razloga zašto bi netko poželio da mu se nakači bilo kakav entitet. No ako uzmemo u obzir neznanje i postizanje određenih sebičnih ciljeva, onda bi to moglo olakšati razumijevanje ovakve pojave.

Neovisno o tome je li riječ o nenamjernom ili dobrovoljnom nakačenju, postoji jedan vrlo zanimljiv detalj, a to je veliki broj svjedočenja po kojima se astralni fragmenti nakače na domaćina, a da niti sami ne mogu pravo objasniti kako se to točno dogodilo. Uglavnom objašnjavaju da su se u jednom trenutku našli u drugoj osobi.

Sagan za ovo ima objašnjenje i u osnovi gleda na to kao na mehaničku pojavu, gdje "slično privlači slično", pa će tako entitet biti privučen vibracijom određene osobe. Jednom nakačen, pokušavat će stimulirati stanja koja će mu omogućiti da dobije ono što je dobivao i za života u vlastitom tijelu.18

15 ^Usp. dr. med. L. Ireland-Frey: Freeing the Captives: The Emerging Therapy of Treating Spirit Attachment, Hampton Roads Publishing Com­pa­ny, 1999., str. 123
16 ^Usp. dr. C. Wickland: Thirty Years Among The Dead, Mokelumne Hill Pr, 1996., str. 141
17 ^Usp. Ph. D. J. G. Watkins, Ph. D. R. J. Johnson: We, the divided self, New York, Irvington Publishers, 1982., str. 138, moj prijevod i podebljanja
18 ^Usp. Sagan, str. 55
Creative Commons licenca­ Ovo djelo, ako drugačije nije naznačeno, ustupljeno je pod licencom Creative Commons Imenovanje-Nekomercijalno 3.0 Hrvatska .