Unošenje ovakvih supstanci traumatizira i oslabljuje fizičko tijelo i time ozbiljno narušava konzistentnost zaštitnog polja koje postaje perforirano i porozno.

Zanimljivi primjer demonske manipulacije na ovom području iznosi Modi:

 

Dr. Modi:

Koju ulogu igrate kod ovisnosti od alkohola i droga?

Demon:

Igramo veliku ulogu. Radimo na grupama djece i tinejdžera. Te grupe su vrlo moćne. Ulazimo preko slabih. Onda ulazimo u ostale kada su otvoreni.

Namještamo im sjećanja na dobra vremena koristeći odašiljačke naprave u njihovom dijelu korteksa za osjećaje. Opetovano stimuliramo sjećanja na ugodne trenutke koje su imali sa svojim prijateljima i motiviramo ih da uzimaju droge i alkohol kako bi se ponovno tako osjećali.

Opijanje i drogiranje može oslabiti i otvoriti njihove zaštite, pa možemo ući i poticati želju za još većom konzumacijom. Isto tako šaljemo im astralne fragmente osoba koje su bile alkoholičari i narkomani u svojim životima. Jednom kada uđu u ljude, zadovoljavaju svoje ovisnosti preko domaćina. To je razlog zašto narkomani i alkoholičari imaju velikih problema u prekidanju svojih ovisnosti.

Kontroliramo i potičemo svaku misao i ponašanje ljudskog bića. Oni su jednostavno poput lutaka u našim rukama i zabavlja nas njihova manipulacija.33

Metal/Hard rock glazba

Više autora potvrđuju iz svoje prakse da su loše ili preglasne vibracije bile uzrok nakačenja entiteta i spominju rock glazbu. Za pretpostaviti je da i svaka druga glazba koja obiluje disharmoničnim, distorziranim, sintetičkim i dovoljno glasnim tonovima može imati traumatski utjecaj na tijelo, pa tako i na našu zaštitu. Također i buntovničke emocije (ako su posljedica nekog postojećeg nakačenja ili utjecaja) koje često prate slušatelje mogu dodatno pridonijeti otvaranju. Ako ovakva glazba sama po sebi nema za posljedicu dovoljno otvaranje za nakačenja, onda će je zasigurno imati u kombinaciji s aktivnostima koje prate poklonike, a to su često konzumacija alkohola, narkotika, promiskuitetno seksualno ponašanje, poremećen životni ritam (nedovoljno spavanja, mijenjanje dana za noć), zalaženje u prostore u kojima je veća šansa za susretanje entiteta, itd.

Kakav je utjecaj glazbe na nas na svoj način govori i pokušaj Goebbelsa da 1939. g. "sitno" korigira referentni ton prema kojem bi se usklađivali glazbeni instrumenti, koncertne dvorane i studiji, koji je do tada bio 432 Hz, a što se željelo pomaknuti na 440 Hz. Nacistima tada to nije uspjelo, ali je zato uspjelo Britancima 1959., koji su tako "podvalili" Francuzima, a sve pod parolom da se dobije na većoj "živahnosti" pri izvođenju modernijih glazbenih djela.34

Smatram da je zanimljiv primjer "inovacije" u programiranju i otvaranju naših zaštita glazbom ono što radi njemačka grupa Gregorian, koja nam nudi "dobre" i naizgled produhovljene vibracije. Malo toga kod ove grupe nije znakovito, počevši od imena – obzirom da su gregorijanski korali bili poznati i po potencijalu promjene stanja svijesti slušatelja, nakon čega je bilo potrebno samo odlučiti hoće li ona biti iskorištena za dobrobit osobe ili subverzivno. U njihovom slučaju sve vrvi čudnim simbolima: od pojavnosti (ljudi bez lica, bezlične utvare?), scenografije, do izbora obrađenih pjesama, gdje se Gregorian hvali kako pažljivo bira stvari koje obrađuje. U to nema sumnje, jer npr. njihov zadnji album simboličnog imena The dark side of the Chant, 2010. (u prijevodu "Mračna strana napjeva") vrvi simboličnim naslovima poput "Zvona pakla", "Ljubav boli", "Mračna strana", "Lucifer", "Anđeo tame", itd. Takva scenografija, kostimografija, nastup i izbor pjesama na suptilan način sugerira blaćenje Krista i kršćanstva ali ne organizirane crkve, već demon(t)iranje Krista (nekorumpiranog predstavnika Svjetla), što po svojoj formi i namjeri čine i sotonističke crne mise, pa bi nazočnost na takvom koncertu za "pripremljene" mogao biti zaista prvorazredan (inicijacijski) događaj koji će još dugo pamtiti.

Video igre

33 ^Modi, str. 332, moj prijevod
34 ^Fidelio Magazine: A Brief History of Musical Tuning, 1991., viđeno: 28.12.2010.
Creative Commons licenca­ Ovo djelo, ako drugačije nije naznačeno, ustupljeno je pod licencom Creative Commons Imenovanje-Nekomercijalno 3.0 Hrvatska .