Životinjska duša

Entitet koji npr. Ireland-Frey spominje više kao zanimljivost nego čestu pojavu, pa tako navodi dva slučaja koje je susrela u svojoj kliničkoj praksi: dušu vuka, i u drugom slučaju ovce, koja je onda, razumljivo, kod domaćina izazivala smrtni strah od vukova.

Eksperimenti

Baldwin se ovdje poziva na podatke koji su dobiveni od poznatog medija 20. stoljeća, Edgara Caycea, u pisanju L. Robinsona,37 o navodno nepojmljivim eksperimentima genetskog inženjeringa u vrijeme Atlantide, koji su rezultirali najrazličitijim bićima – poluljudskim, poluživotinjskim kreaturama koje su u to vrijeme doživljavali kao "stvari", a ne svjesna bića, pa su ih držali za robove, pokazivali na izložbama ili obredno žrtvovali. Ovdje je u stvari također riječ o astralnim fragmentima, ali ne ljudskim, koji su ostali kroz sve ove milenije lutati po zemaljskom planu. Takvi entiteti često imaju i problema s odlaskom u Svjetlo, jer u duhovnim vodičima prepoznaju nekadašnje znanstvenike koji su ih stvarali. Obzirom na njihovu ograničenu inteligenciju, ovi entiteti ne mogu shvatiti o čemu se tu radi, odbijaju otići u Svjetlo, pa će postupak oslobađanja zahtijevati pozivanje drugačijeg duhovnog vodstva.

Vanzemaljci (engl. Extraterrestrials, ET)

Baldwin ovakve entitete predstavlja sljedećim tekstom:

"Neka bića ne žele proći kroz portal Svjetla kako ne bi sudjelovali u reinkarnacijskom ciklusu na Zemlji. Oni ne žele prolaziti kroz proces pripremanja za zemaljski plan u dvoranama za učenje i planiranje. Ne žele se zamarati ljudskim rađanjem i starenjem, pa se sebično mogu pokušati nakačiti na žive ljude i jednostavno doživljavati ovaj svijet kroz osjetila te osobe. Oni ponekad pokušavaju istisnuti ugovornu dušu (onu koja je prvotno utjelovljena op. a.) i preuzeti tijelo u cijelosti."38

Za primjer navodi žensku osobu kojoj je otkriven nakačen vanzemaljski entitet, koji je bio njezin brat u prošlom životu na drugoj planeti drugog sunčevog sustava. Pratio ju je i nije htio proći čitav proces kako bi postao čovjek u svom tijelu, nego se nakačio na sestru koju je "volio", ali je želio dominirati nad njom na šovinistički način.

Baldwin nadalje spominje da se ovakvi entiteti mogu nakačiti iz različitih razloga, npr. korištenja naših osjetila za percipiranje naše realnosti, za koju oni nemaju prilagođena osjetila.39

Ireland-Frey navodi kako nije imala prilike susresti toliko osoba koje su imale vanzemaljske entitete kao što je to imao Baldwin, ali spominje jedan, moglo bi se reći znakovit slučaj, gdje je domaćin takvog nakačenja bio njezin vlastiti sin! Kaže da je entitet bilo reptilsko biće i da ga je jednostavno zvala "Gušter" (engl. Lizard), ime koje je entitet prihvatio u komunikaciji. Nadalje, kaže da to biće nije ostavljalo utisak da je dobronamjerno, kakav bi recimo mogao biti životinjski vodič šamanskog tipa.40

Fiore je u svojoj kliničkoj praksi imala dovoljno slučajeva koji su uključivali vanzemaljce, pa je toj pojavi posvetila posebnu knjigu Encounters (1997.). U predgovoru priznaje da je regresijom koju je napravila tragom sna u kojem se pojavio NLO shvatila da je i sama bila oteta. Priznaje da su sjećanja koja su se pojavila vezano za taj događaj bila ugodna.41 Ovo ne čudi obzirom da je umetanje lažnih sjećanja (engl. false memories) standardni dio procedure, pa je stoga i česta posljedica razvijanje tzv. Stockholmskog sindroma.

37 ^L. Robinson: Edgar Cayce's story of the origin and destiny of man, New York, Coward, McCann & Geoghegan, 1972.
38 ^Baldwin, str. 264, moj prijevod
39 ^Isto, usp. str. 351
40 ^Usp. Ireland-Frey, str. 222
41 ^Usp. Ph. D. E. Fiore: Encounters: A Psychologist Reveals Case Studise of Ab­ductions by Extraterrestials, New York, Ballantine Books, 1997., predgovor str. XVIII
Creative Commons licenca­ Ovo djelo, ako drugačije nije naznačeno, ustupljeno je pod licencom Creative Commons Imenovanje-Nekomercijalno 3.0 Hrvatska .